Właśnie wróciliśmy z konferencji Wrocław City Trends 2018. Miałem ogromną przyjemność wystąpić tam i opowiedzieć w jaki sposób można wykorzystać Instastory do promocji miasta.

Na konferencje zaprosiło nas miasto Wrocław, na tak długo w tym mieście byłem ostatnio ponad 10 lat temu. Muszę Wam powiedzieć, że od tamtej pory miasto zmieniło się na plus! Jestem oczarowany tym jak tu teraz jest pięknie. W sobotę, przeszliśmy z Natalią praktycznie 10 km, po samym centrum i odwiedziliśmy najbardziej charakterystyczne miejsca. Tereny nad Odrą… No po prostu chylę czoła! Zahaczyliśmy o kilka naprawdę dobrych knajp i napiliśmy się smacznej kawy w Gniazdo. Nie starczyło czasu na zwiedzanie ogrodu japońskiego i bardzo żałuję. Jest przynajmniej kolejny powód, dla którego warto wrócić.

Wrocław City Trends

Sama konferencja miała miejsce przy wrocławskiej Hali Stulecia. Rozmawialiśmy o metodach promowania miasta, wydarzeń oraz różnego rodzaju miejskich inicjatyw. Mówiono o wsparciu miasta, sporcie, Instagramie / Instastory, wideo marketingu, współpracy na płaszczyźnie twórca-miasto. Tematyka mega spójna, prelegenci świetnie dobrani. Poznałem masę wspaniałych i kreatywnych osób, potańczyliśmy Silent Disco w samym centrum wrocławskiego Zoo. Z ogromnym żalem dzisiaj opuściliśmy Wrocław.

Jeżeli Wrocław City Trends wróci za rok, to jestem przekonany, że pojawię się tam ponownie. Teraz zapraszam na krótką relację wideo z tego wydarzenia.

Więcej Instastory